SHHM87
Type 1 diabetes
|

|
|
Indmeldt: 08. jul 2010 Indlæg: 3
|
|
Jeg søger andre kvinder der ønsker snarlig graviditet!
|
Skrevet: 08/07 2010 9:11
|
|
Hejsa.... Dette indlæg ligger oså i debatten for Type 1!
Ja, som overskriften siger så kunne jeg godt tænke mig at snakke/skrive med andre kvinder, der ønsker at blive gravide indenfor en overskuelig fremtid! Vi vil meget gerne have nr. 2 til næste sommer/sensommer...
Lidt om mig:
Jeg er 23 år, og blev mor til en sund og velskabt søn på 51 cm. og 3210 g. i juni 2009! Min mand og jeg har været gift i snart 3,5 år. Vi bor på Vestsjælland!
Min første graviditet var RIGTIG nem, og mine blodsukkerværdier var rigtig flotte fra start til slut!
Nu er ønsket om en nr. 2 så kommet, og jeg skal igang at regulere mig stramt igen! Fik svar på min sidste sladreprøve i går; og den var mildst talt ikke noget at råbe hurra for: 9,5 ØV! Men som lægen sagde; så er det meget normalt for en kvinde der har været gravid og har født for et års tid siden! Men det er selvfølgelig for højt, og skal ned lige meget om der skal komme en baby til eller ej! Lægen var rigtig positiv; han ved at jeg kan og henviste til mine værdier under sidste graviditet som ikke oversteg 6,6 på noget tidspunkt - tværtimod faldt den til 5,4 gennem graviditeten! Lige som det skal være... Jeg gik til kontrol - og fødte - på Rigshospitalet!
Så nu må jeg igang igen! Men af en eller anden grund; er jeg mere nærvøs for om jeg nu kan regulere det så godt; end jeg var første gang. Mærkeligt!
Så kom endelig på banen, piger! Jeg kunne godt bruge lidt sparring og lidt munter snak  |
|